Osztályfőnöki

Kedves Hatodikosok!

Közeleg a hétvége! Anyák napja!
Készítsetek valami meglepetést édesanyátoknak! Verset is mondjatok neki, akinek van testvére "szövetkezzetek" egymással a cél érdekében!
Aki még nem készített semmi ajándékot én is javaslok egyet, én már kipróbáltam. Origami papírtulipán készítés. Küldöm a linket.

 https://www.youtube.com/watch?v=UoW6YJA_qfY

Természetesen azt a kézműves dolgot kell nekem visszaküldened amit elkészítesz.
Akár a rajz, technika vagy amit én küldtem!
Határidő: május 5.

oktatasmihaldineczjozsef@gmail.com

A többi tantárgyból tartsátok a határidőket, mindent küldjetek vissza időben, ne hagyj ki semmit. Minden tantárgyból lassan osztályoznak, így fontos a visszaküldés a jó jegyekért.
Sajnos tőletek is többen vannak aki még nekem sem küldött testnevelést!!! Küldjetek képeket!
Józsi bácsi

Megjegyzések